Kaj je to oz. kako bi najboljse skrbel za tale kaktus?!

Diskusija o kaktusih in sukulentah (sočnicah). Kako kaktuse in sukulente vzgajamo, presajamo, gnojimo, ...

Moderatorji: dusanh, izi, Moderatorji

Kaj je to oz. kako bi najboljse skrbel za tale kaktus?!

OdgovorNapisal/-a Andrija » 31 maj 2004, 14:37

Lep pozdrav iz Maribora.Javljam se vam prvic in morem najprej pohvalit ta forum saj v Sloveniji ni enakega.Nestetokrat so mi vasi napotki glede vzgoje rastlin ,kateri so na profesionalni ravni prisli prav.Sam sem amaterski ljubitelj mediteranskih rastlin in kaktusov,kateri mi z vaso pomocjo dobro uspevajo.Imel pa bi vprasanje k prilozeni sliki saj ne poznam imena kaktusa,kako se najboljse skrbi za njega(zalivanje itd.),ce se lahko spodnje stare poganjke odreze in tako naprej....Vabim vas tudi v moj album Rastlin pod imenom Andrija ,pod komentar bom zelo vesel se kaksne ideje oz. nasveta za boljso rast!
Lep dan vam zelim se naprej!
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Andrija
Uporabnik
Uporabnik

Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jure » 31 maj 2004, 14:48

To, kar imam jaz pripomniti k sliki, je prazen vrček piva na mizi. Glede na dokaj poln kozarec na desni in pripadajočo steklenico, bi rekel, da je treba vrček piva znova napolniti s ta zelenim do vrha. Naj bo kakih 10 % pene, več ne.
Voda na levi strani ne paše na mizo.

To je vse, kar mi ni všeč. Vse drugo je zelo dobro.
Jure
Guru
Guru

OdgovorNapisal/-a Andrija » 31 maj 2004, 15:38

Jure ,ves pri nas na Stajerskem je miza vedno polna,tak ,da je tezko slikat samo kaktus.P.S. V vrcku je bil sok...ne takoj na pivo pomislit.Na zdravje! :)
Andrija
Uporabnik
Uporabnik

OdgovorNapisal/-a katarinas » 31 maj 2004, 16:32

Živjo!